ponedjeljak, 20. kolovoza 2007.

Ćutim, a volim te


Ćutim, a volim te

Ti ni ne znaš kakav se mir rodi u meni
onog trena kad do mene staneš
kako mi se duša blagosti napuni
kad se samo oka tvoja dva okrenu ka meni
i kako mi srce nekako zatitra, poskoči
kada me zagrliš, onako jednostavno
a meni milo, milo

I reči bezvezne kada mi uputiš
obična pitanja običnog dana
kako se tad u meni sve uskomeša, zaigra
kako sve u meni skače od radosti, vrti se kao čigra

Ćutim koliko u meni
mnogo ima te
Ćutim
a sve više želim te
Ćutim
i samo ćutanjem
mogu da volim te

Ne znaš kako mi odlazak tvoj dušu slama
kada te ne vidim kako u grudima peče
nezarasla rana
i kako praznina pogleda štipa, kako boli,
ne znaš kako željno čekam povratak tvoj
i kako te moje srce neizmerno voli

Ćutim koliko u meni
mnogo ima te
Ćutim
a sve više želim te
Ćutim
i samo ćutanjem
mogu da volim te

Nema komentara: